شخصیت شناسی رنگ صورتی

عاشقان سایه های صورتی مایل به ذات بسیار خوشمزه هستند. ترکیبی از صورتی و بنفش- به طور هذیانی تعداد سایه ها را بین ما گسترش می دهد، زیرا هر دو رنگ دارای رنگ بنفش در ترکیب خود هستند. بیشتر اوقات ، خطوط آرایشی برای دختران جوان به رنگ صورتی رنگ می شود. گرچه این رنگ گرم و شاد در نظر گرفته میشود، اما بیشتر افراد در اتاقهای زرد رنگ، احساس خوبی ندارند.

این لباس حس کنترل را القا میکند و با ست کردن با رنگی که جسورانهتر و پویاتر است، یک تضاد خوب ایجاد میکند که باعث جلوه بیشتر این رنگ میشود. اگرچه آبی رنگ سرد، غیرعاطفی و غیرصمیمی پنداشته می شود، با این حال طبق تحقیقات محبوب ترین رنگ در دنیاست. پارچه و مبلمان سیاه و سفید می تواند اصلی ترین مجموعه برای تکمیل این رنگ در اتاق خواب جوانان باشد. اتاق خواب صورتی می تواند در سبک های مختلفی تزئین شود ، مهم است که همه چیز متعادل باشد و با نورپردازی به درستی انتخاب شده تکمیل شود. صورتی جزء بردبارترین و صبورترین رنگها است و تشویق به مهربانی میکند.

از بعد روانشناسی رنگها ، ارغوانی بیانگر شور و حرارت، قدرت و انرژی است. جدیت مشکی را دارد اما گرم تر و لطیف تر است. قهوه ای متشکل از قرمز، زرد و درصد زیادی از مشکی است. افرادی که به رنگ صورتی (یا هر رنگ خاصی) علاقه مند می شوند خاطرات دلپذیری از رنگ دارند ، در حالی که کسانی که آن را دوست ندارند ممکن است ارتباط منفی یا ناخوشایندی با آن داشته باشند. رنگ قرمز برای همه سایتها مناسب است ولی در استفاده از آن زیاده روی نکنید چون در این صورت جنبه های منفی رنگ قرمز بروز می کنند.

از طرفی این رنگ میتواند اشتهای افراد را زیاد کند و به همین خاطر برند مک دونالد از رنگ قرمز برای جذب مشتری کمک میگیرد. هم میتواند نشانگر خلاقیت، هم میتواند بی عملی و غیرعقلانی بودن را نشان دهد. چون از ترکیب قرمز و آبی تشکیل شده، خواص رنگ های گرم و سرد را با هم دارد. تفاوت این دو رنگ در این است که بنفش ترکیب رنگ آبی بیشتری دارد و ارغوانی به قرمز مایلتر است. ارغوانی نیز مانند بنفش از ترکیب قرمز و آبی تشکیل می شود. همچنین می تواند بی عملی و ایدهآل گرایی را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید