روانشناسی رنگ – صورتی – صنایع چاپ و بسته بندی اورامان

مطالعات نشان میدهد که 7 درصد از آقایان و 9 درصد از بانوان شیفته این رنگ هستند و 2 درصد آقایان این رنگ را اصلاً نمیپسندند. مطالعات نشان میدهد که حدود 90 درصد مشتریان هنگام خرید تحت تأثیر رنگ قرار میگیرند و به همین خاطر روانشناسی رنگ یکی از چالشبرانگیزترین مباحث بازاریابی و فروش است. یک کسب و کار میتواند با ترکیب رنگی که در لوگوی خودش به کار میبرد، به مخاطب نشان دهد که در کدام حوزه فعالیت دارد.

۱. آبی. اولین رنگ بین رنگهایی که برای اتاق خواب در این مقاله معرفی میکنیم آبی است – یکی از محبوبترین رنگهایی که مردم برای اتاق خوابشان انتخاب میکنند. طلایی یکی دیگر از رنگهای فلزات است که خیلیها را جذب خود میکند. در مقابل رنگ روشن روز باعث میشود که سوخت و ساز بدن افزایش یابد و به همین خاطر به انسان نیرو و تحرک میبخشد. رنگ چینی آن قادر است به طرز مطلوبی رنگ های آبی و یاقوت کبود را تنظیم کند و با توجه به زیبایی شناسی دوره روکای ، فضای کلی را زیبا تر کند. نتایج مطالعات نشان می دهند رنگ صورتی از جمله رنگ هایی است که انسان ها با آن به راحتی انس می گیرند و می تواند تمام امواج و “فرکانس های منفی” و مضر را از انسان ها دور کند.

محبتآمیز: صورتی گرما و لطافت را به دوستان و خانواده ارائه میدهد. روانشناسی رنگ معتقد است که شما خاکستری میپوشید چرا که ترجیح میدهید توجه دیگران را به خودتان جلب نکنید. رنگ صورتی در واقع از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست می آید و جزو رنگ های گرم محسوب می شود. انواع کوکب های پر جنب و جوش و نمایشی با گلبرگ های صورتی و قلب زرد لیمویی. به عنوان مثال رنگ قرمز این توانایی را دارد که روی ضربان قلب تأثیر بگذارد و فشار خون را افزایش دهد.

چشمانداز و دیدگاه شما نسبت به زندگی مثبت است. انتخاب رنگ مناسب برای اتاق از دیدگاه روانشناسی. پس بهتر است از روانشناسی رنگ ها و تاثیری که میتوانند روی افراد بگذارند غافل نشوید و سعی کنید از این مورد به نفع خودتان استفاده کنید. این رنگ نشانه اعتماد به نفس، اقتدار و خلاقیت است.

دیدگاهتان را بنویسید