اما پایان آن همیشه امید است

ما وی را با سبک منحصر به فرد اجتماعی اش می شناسیم، بطوریکه حالا هر شخصی که سبک اجتماعی را پیش میگیرد ما اول نام وی را به یاد می آوریم. وی طول روز را در شرکت عمویش مشغول به کار بود و پس از تعطیل شدن کار شرکت با پیکانی که داشت تا ساعت 11 شب مشغول مسافرکشی می شد و پس از آن او خانه دوستش میتا ملکی می رفت و تا مشغول کار روی موسیقی می شدند و خواب برای آن ها معنایی نداشت.

همچنین از یاس جهت شرکت در کنفرانسی تحت عنوان «جامعه آسیا» دعوت شد و وی چند ترانه را در این کنفرانس که در منهتن در جریان بود، اجرا کرد. اولین بار پدر یاسر بختیاری از سفرهای تجاری خود از آلمان سی دی توپاک را برایش آورد و این شروع علاقه مند شدن یاس به رپ بود. اهمیت این کار، الهام بخشیدن به نسل جدید است تا از بهترین قوه پتانسیل و نهفتهٔ خود بهره بگیرند. یاسر 3 خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

او از نخستین افرادی بود که توانست برای چند کار ترکیبی خود مجوز بگیرد، اما مجوزی رسمی برا آهنگ هاي اختصاصی او هیچوقت صادر نشد. پس از انتشار فیلم جنجالی 300، یاس ترانه هویت من را در اعتراض به فیلم منتشر کرد. مضمون بیشتر ترانههای یاس انتقاد و اعتراض به مشکلات و بحرانهای اجتماعی نظیر فقر، اعتیاد، بیکاری، جنگ، روسپیگری، خودکشی، طلاق و غیره است. همچنین او در شهرهای بزرگ ایران مانند تربت حیدریه کنسرتهای اجتماعی برگزار کردهاست. مهمان امروز برنامه ما یکی از پایه گذاران اصلی رپ پارسی در ایران است.

مهمان این برنامه: یاس. یاس در سال 82 در آخرین فیلم بلند برنا کازرانی به نام رعد یک داستان زنانه ایفای نقش کرده است و خوانندگی تیتراژ پایانی فیلم را هم به عهده داشته است. از ساعت 6 هم با پیکانی که داشتیم تا ساعت 11 شب مسافرکشی می کردم بعد از این که خودرو را جلوی خانه پارک می کردم، به خانه یکی از دوستانم «میتا ملکی» که هنوز هم که هنوز است خودم رابه او مدیون می دانم می رفتم و با هم موسیقی کار می کردیم من شش سال به این شکل زندگی کردم، شش سال خواب برایم معنا نداشت و فقط به هدفم می اندیشیدم.

دیدگاهتان را بنویسید